Գավառի պետական համալսարանում ընթացքի մեջ են վերապատրաստման դասընթացները։
Սիրով հրավիրում ենք մասնակցելու ուսուցման և դաստիարակության գործընթացի արդյունավետության հոգեբանական հիմքերին նվիրված վերապատրաստմանը։
Դասընթացը կվարի ԳՊՀ դասախոս, առողջության հոգեբան Արմինե Դավթյանը:
Դասընթացը տեղի կունենա առցանց եղանակով։
Հղումը՝ https://zoom.us/j/3897702958?pwd=WS9UblF1MjJqSSsrVFlNQjdaUG5CQT09#success
Մեկնարկը՝ 09.03.2022 թ., ժամը՝ 14:30-ին։
Վերապատրաստման դասընթացի բոլոր դասերին մասնակցած անձինք կստանան հավաստագրեր։
Բոլոր այն անձինք, ովքեր կցանկանան մասնակցել դասընթացին, կարող են գրանցվել կից հղումով։
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeWDzSEtVuw8La7J9-V0xP-Bf-uS7TOAsXu_MP46joLbVGfCQ/viewform
Շնորհակալություն։
Հ/հ | ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԵՎ ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԻ ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏՈՒԹՅԱՆ ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ՀԻՄՔԵՐԸ
|
|||
1. | Թեմա | Ժամաքանակը
/20 ակադեմիական ժամ/ |
Անցկացման օրը, ժամը, վիրտուալ լսարանի հղումը, մուտքային տվյալները
|
Վերջնարդյունքները |
2. | Ուսուցում և զարգացում
Անձի զարգացումը՝ որպես մանկավարժական գործընթացի նպատակ։ Ու՞մ ենք սովորեցնում և ինչու՞։ Ո՞ր անձնային բաղադրիչներն ենք նպատակադրում որակապես և քանակապես զարգացնել ուսուցման արդյունքում։ Կրթական վերջնարդյունքի գաղափարի գիտական հիմնավորում և մեկնաբանություն՝ զարգացման տրամաբանության մեջ։ |
2
|
09.03.2022թ.
ժամը՝ 14:30-15:40, https://zoom.us/j/3897702958?pwd=WS9UblF1MjJqSSsrVFlNQjdaUG5CQT09 ID 389 770 2958 Pass: 1234
|
Դասընթացների այս շարքը նախատեսել ենք ուսուցիչների և մանկավարժների համար, ովքեր ցանկանում են վարպետանալ հետաքրքիր դասերի կազմակերպման, սովորողների սովորելու մոտիվացիայի ձևավորման հոգեբանական մեխանիզմների, մեթոդների և հնարների կիրառման մեջ՝ ապահովելով դասերի դաստիարակչական և զարգացնող նշանակությունները։
Դասընթացի մասնակիցները կիմանան․ ձևավորել և պլանավորել դասի դաստիարակչական և զարգացնող նպատակադրում, կվերլուծեն մոտիվացիայի կարևորությունը սովորողների դաստիարակության և զարգացման գործընթացում, վերծանել մանկավարժի ստեղծագործական գործունեության բաղադրիչներն ու հնարները, տարբերակել մանկավարժի հուզական ինտելեկտի դրսևորումները, մեկնաբանել և վերլուծել մանկավարժական խնդիրներում և իրավիճակներում, մոտիվացնող և հուզական դրսևորումները։
Ինքնուրույն կկարողանան իրենց առարկայական դասապլանում ապահովել համապատասխան մոտիվացնող գործիքակազմ և մեթոդներ։ Կտիրապետեն դաստիարակչական և զարգացնող դասերի պլանավորման, կազմակերպման, իրականացման մոտիվացնող, հաղորդակցական և ստեղծագործական գործիքակազմի։
|
2 | 16.03.2022թ.
ժամը՝ 14:30-15:40, https://zoom.us/j/3897702958?pwd=WS9UblF1MjJqSSsrVFlNQjdaUG5CQT09 ID 389 770 2958 Pass: 1234 |
|||
3. |
2․ Մոտիվացիա և նպատակ Ինչու՞ է անձը սովորում։ Անձնական, թե՞ սոցիալական նպատակ։ Անձնային դրդապատճառներ։ Դրդապատճառների առանձնահատկությունների տարիքային փուլերի վերլուծություն։ Դրդապատճառների խթանման մեթոդները տարբեր տարիքային խմբերում։ Ուսուցչի մոտիվացնող «զենքերը»։ |
2 |
23.03.2022թ., ժամը՝ 14:30-15:40, https://zoom.us/j/3897702958?pwd=WS9UblF1MjJqSSsrVFlNQjdaUG5CQT09 ID 389 770 2958 Pass: 1234
|
|
2 |
30.03.2022թ., ժամը՝ 14:30-15:40, https://zoom.us/j/3897702958?pwd=WS9UblF1MjJqSSsrVFlNQjdaUG5CQT09 ID 389 770 2958 Pass: 1234
|
|||
4. |
3․Ստեղծագործական, թե վերարտադրողական գործունեություն։ Մանկավարժի ստեղծագործական գործունեության բաղադրիչները, հոգեբանական գործոնները։ Սովորողների ստեղծագործական գործունեության զարգացման տարիքային փուլերը և դրանց խթանման մանկավարժական «զինանոցը»։ |
2
|
06.04.2022թ.,
ժամը՝ 14:30-15:40, https://zoom.us/j/3897702958?pwd=WS9UblF1MjJqSSsrVFlNQjdaUG5CQT09 ID 389 770 2958 Pass: 1234
|
|
2 | 13.04.2022թ.,
ժամը՝ 14:30-15:40, https://zoom.us/j/3897702958?pwd=WS9UblF1MjJqSSsrVFlNQjdaUG5CQT09 ID 389 770 2958 Pass: 1234
|
|||
5. |
4․ Մանկավարժի հուզական ինտելեկտ։ Հույզ և ինտելեկտ հոգեբանական գործոնների դերը ուսուցման և զարգացման գործընթացներում։ Ինչպե՞ս կարդալ սեփական հույզերը (պսիխոսոմատիկական և սոցիալ-մշակութային մոտեցումներ) Արտահայտվե՞լ, թե զսպե՞լ սեփական հույզերը։ Ինչպե՞ս օգնել դիմացինին հասկանալ իր և ուրիշի հույզերը՝ պահանջմունքերի և կարիքների պրիզմայով։ |
2 |
20.04.2022 թ.,
ժամը՝ 14:30-15:40, https://zoom.us/j/3897702958?pwd=WS9UblF1MjJqSSsrVFlNQjdaUG5CQT09 ID 389 770 2958 Pass: 1234
|
|
6. | 5․ Մասնագիտական կողմնորոշման դասերի պլանավորում (զարգացման համատեքստում)։
Ինչպե՞ս կազմել դասապլան, որը կներառի մասնագիտական իրազեկման և կողմնորոշման նպատակներ։ |
2 | 27.04.2022 թ.,
ժամը՝ 14:30-15:40, https://zoom.us/j/3897702958?pwd=WS9UblF1MjJqSSsrVFlNQjdaUG5CQT09 ID 389 770 2958 Pass: 1234
|
|
2 | 04.05.2022 թ.,
ժամը՝ 14:30-15:40, https://zoom.us/j/3897702958?pwd=WS9UblF1MjJqSSsrVFlNQjdaUG5CQT09 ID 389 770 2958 Pass: 1234
|
|||
7. | Դասընթացների արդյունքում հանձնարարված տնային առաջադրանք- դասապլանների ներկայացում, քննարկում և վերլուծություն | 2 | 11.05.2022 թ.,
ժամը՝ 14:30-15:40, https://zoom.us/j/3897702958?pwd=WS9UblF1MjJqSSsrVFlNQjdaUG5CQT09 ID 389 770 2958 Pass: 1234
|