Մասնագիտական կրթության որակի ապահովման ազգային կենտրոնի (ՈԱԱԿ) նախաձեռնությամբ ս․ թ․ նոյեմբերի 6-ին տեղի ունեցավ մասնագիտական կրթական ծրագրերի (ՄԿԾ) բարելավման լավագույն փորձի ներկայացմանը նվիրված հերթական առցանց աշխատաժողովը։
Աշխատաժողովի 70-ից ավելի մասնակիցներին ներկայացվեցին Գավառի պետական համալսարանի բակալավրի ՄԿԾ-ների բարելավման և արդիականացման կառուցակարգերը՝ «Համակարգչային ճարտարագիտություն» մասնագիտության օրինակով։ ԳՊՀ հաջողված փորձը ներկայացրին բուհի որակի ապահովման բաժնի վարիչ, պատմական գիտությունների թեկնածու Քանաքարա Հայրապետյանը, ինֆորմատիկայի և ֆիզիկամաթեմատիկական գիտությունների ամբիոնի վարիչ, տեխնիկական գիտությունների թեկնածու Վարազդատ Ավետիսյանը։
ԳՊՀ մասնագիտական կրթական ծրագրերի մշտադիտարկման և բարելավման ընդհանուր սկզբունքները ներկայացրեց ուսումնագիտական գծով պրոռեկտոր Նելլի Կուտուզյանը՝ անդրադառնալով նաև համալսարանի ուսանողակենտրոն ուսուցման և արդյունավետ ուսումնառության գործընթացներին, որակի ապահովման ներբուհական համակարգին։
Քանաքարա Հայրապետյանը կրթական ծրագրի շարունակական բարելավման գործընթացներում կարևորեց բոլոր շահառուների ներգրավվածությունը, նրանց կարծիքների և առաջարկությունների հավաքագրման ընթացակարգերը, որակի ապահովման ներքին շրջափուլը։
Վարազդատ Ավետիսյանը «Համակարգչային ճարտարագիտություն» կրթական ծրագրի օրինակով ներկայացրեց բուհում վերջնարդյունքահեն և աշխատանքահեն կրթության կազմակերպման փորձը, նախագծահեն ուսուցման և գնահատման մեթոդները, դասախոսների կողմից կիրառվող արդի տեխնոլոգիաները, արհեստական բանականությանը, նորարարական զարգացումներին վերաբերող և ԳՊՀ-ում ներդրված առարկաները, կատարված բովանդակային և կառուցվածքային փոփոխությունները՝ պայմանավորված գիտության և պրակտիկայի նվաճումներով, աշխատաշուկայի պահանջներով, բազմագրագետ մասնագետի պատրաստման հրամայականով։
«Պատմություն» մասնագիտության բակալավրի ՄԿԾ-ի բարելավման փորձը ներկայացրեց ԵՊՀ-ի Իջևանի մասնաճյուղի «Պատմություն» կրթական ծրագրի ղեկավար Նաթելլա Գրիգորյանը։
Աշխատաժողովի արդյունքներն ամփոփեց ՈԱԱԿ-ի տնօրեն Ռուբեն Թոփչյանը՝ կարևորելով կրթության որակի բարձր մշակույթի արմատավորմանը միտված հանդիպումների և քննարկումների կազմակերպումը, բուհերի դրական փորձի ուսումնասիրումն ու տարածումը, խրախուսելով նոր նախաձեռնությունները։